tylko praktyczne rozwiązania
zawsze tam gdzie jest potrzebny

Program partnerski


Doskonałą formą promocji w sklepach internetowych są programy partnerskie.

Nie jest to dla wielu właścicieli e-sklepów atrakcyjny temat.
Wynika to z pewnych czynników:

  • program partnerski buduje się długo i

  • trzeba włożyć w to wiele pracy


Poniżej schemat najczęściej stosowanego programu partnerskiego:

  • partner promuje sklep w swoim serwisie www, bazie mailingowej itp.

  • w materiałach promocyjnych znajduje się link, dzięki któremu wiemy,
    że zamówienie spłynęło od tego partnera.

  • użytkownikowi po wejściu do sklepu z takiego linku przyznawany jest
    plik cookie, który "łączy" go z danym partnerem.

  • partner pobiera prowizję, która zależy od ustaleń sklepu z partnerem.

Jednak ten model nie jest doskonały, choć najczęściej stosowany, właśnie, dlatego, że nie był starannie opracowany, nie poświęciliśmy temu zbyt wiele czasu. Chętnie zaprezentujemy naszym Klientom kilka metod, w jaki sposób można zwiększać efektywność partnerów.

Proponujemy Państwu stworzenie programu partnerskiego dostosowanego pod konkretne potrzeby. Dopasowanie programu partnerskiego dla małego sklepiku sprzedającego książki i w dużej hurtowni książek wymaga zastosowania różnych rozwiązań.

« cofnij

Kontakt